“Helt ok for en rask middag.”

Troia Southbank Charcoal Kebab Kitchen
God for: Store grupper, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservater
Omgivelser: Southbank
Anmeldt 30. desember 2016 via mobile enheter

Vi endte opp her da mannen ville ha fish and chips. Denne var god, og prisen var rundt 11pund. Men det var veldig små stoler som sikkert skulle være sjarmerende. Men for meg ble det litt høyt opp til bordet, fikk litt ubehagelige høyde opp til bordet under måltidet da. Vi satt også veldig tett med andre, og fikk ikke følelsen av at det var plassen man sitter lenge på. Litt upersonlig preg av restauranten. Men som sagt, er du ute etter en god fish and chips til ok pris, er dette stedet.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, Marilu A

Anmeldt 24. september 2016 via mobile enheter

Maten kom raskt, hyggelig betjening og maten smakte fantastisk. Vi spiste "London Mese" for 2 personer. Anbefales!!

Dato for besøk: september 2016
Takk, 518eliseh
Anmeldt 31. juli 2016

Dette er et hektisk sted med mye bråk. Ikke et sted for en rolig middag. Stor meny med mye valgmuligheter. Men treg servering og ingen som kommer til bordet å spør hvordan det går, eller om man trenger noe mer. Ta en tradisjonell pub i stedet.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, André L
Anmeldt 29. mai 2015 via mobile enheter

Deilig vegetarlunsj til en rimelig pris. Maten kom kjapt og personalet var hyggelig. God beliggenhet når London Eye og Dungeons

Dato for besøk: mai 2015
Takk, Irmelinn R
Anmeldt 5. april 2015

Vårt hotell var i umiddelbar nærhet, derfor fant vi denne restauranten. Maten , atmosfæren og flinke ansatt ga oss en god opplevelse. Eg sjekket toalett og kjøkken. Begge steder hadde høy hygiene faktor.Utrolig flotte lamper i taket. Ligger rett bak London Eye ved County Hall. Maten var så god at vi gikk innom et par ganger. Et anbefalt sted for mese (tapas) eller småretter om du vil. Recommended.

Dato for besøk: april 2015
Takk, VadlaRisa

Reisende som så på Troia Southbank Charcoal Kebab Kitchen, så også på

Har du vært i Troia Southbank Charcoal Kebab Kitchen? Del dine erfaringer!