“God frokost rett ved Leicester Square. ”
Anmeldelse av Fiori

Fiori
Vurdert som nr. 9 875 av 25 255 Restauranter i London
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden
Omgivelser: Trafalgar Square / Embankment
Anmeldt 27. november 2018 via mobile enheter

Trivelig frokost restaurant rett ved Leicester Square hvor man kan få store engelske frokoster med masse bacon og pølser for de som spiser det med lett hjerte. Selv valgte jeg granola med gresk yoghurt og friske bør. Den var veldig god. Absolutt en av de bedre jeg har smakt. Velsmakende italiensk cappuccino ved siden av. God service fra unge trivelige og oppmerksomme damer. Veldig hyggelig frokost opplevelse midt i travle London. Kommer sikkert tilbake hit.

Takk, Oivind_oivind

Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Kom i skade for å gå inn her, ønsket å ta en kald øl, en kaffe og en brus til min datter.
Men jeg kunne ikke få en kald øl, siden jeg ikke skulle ha mat?! Dette til tross for at skiltet sier cafe, bar etc....
Det var et veldig mas om at jeg måtte kjøpe pomfri, så jeg hadde lov til å kjøpe øl.
Dette besøket var kleint og lite trivelig.
Åpenbart at de ikke ønsker gjester som ikke spiser og ihvertfall ikke på ute plassene.
Nei takk for meg, mange andre flotte steder synes jeg.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, eNron09
Anmeldt 22. august 2017 via mobile enheter

Vi spiser alltid frokost her når vi er i London. Fint cafélokale, maten kommer raskt på bordet. Hyggelig betjening og stort utvalg av bakevarer og kaffe. Beliggenheten er super, der du kan nyte frokosten i fred og ro, og samtidig følge med på Londons pulserende liv rett på utsiden av vinduet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, KarianneKristiansen
Anmeldt 30. mai 2016 via mobile enheter

Jeg drar aldri fra London uten å ha vært her. Bagelen, kaffen og betjeningen er fantastiske. Effektivt og veldig godt. Anbefales til frokost/lunch.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, OKH84
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 29. november 2015 via mobile enheter

Vi gikk til bursdagen min og siden vi hadde en liten kake som smakte veldig fint! Vi bestilte pizza og pizzabunnen var fantastisk!

Takk, 12christianap
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original

Reisende som så på Fiori, så også på

Har du vært i Fiori? Del dine erfaringer!