“Skuffet”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Spitalfields
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Har smakt bedre indisk, og det var ikke mulig å velge styrke på den retten man ønsket. Servicen var ikke topp.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Connector635856

Anmeldt 18. juni 2017 via mobile enheter

Med forhåpninger om god Indisk mat i London- og gode anmeldelser, valgte vi denne restauranten. Vi har indisk mat som vår favoritt, og har derfor forventninger. Her blir vi "kastet" inn med overtalelse (unødig). Inne møter vi arrogante servitører som er frekke og lite hjelpsomme. Maten er under gjennomsnittet smaksmessig, vår sønns butterchicken smaker kun av kokos og er vassen. Våre er ok på smak, men ikke mer. Vi ble lovt rabatt og gratis drikke ved "inn kastingen" - det ble det selvfølgelig ikke noe av. Ville ikke bedt om det heller, om det ikke hadde vært for middels mat og dårlig service.

Dato for besøk: juni 2017
Takk, Vipps
Anmeldt 29. april 2017 via mobile enheter

Når vi ankom ble vi 'kastet' inn selv om vi hadde reservert bord. Servitørene bar preg av å stresse noe, men var hyggelig. Maten var helt super og passelig sterk. Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: april 2017
Takk, sveinreiersen
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 17. november 2016

Servicen var god, fantastisk mat, hyggelig atmosfære. Følte ikke samme pågåenhet som på enkelte andre restauranter i nærheten.

Takk, C4975EIwilliamc
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 15. november 2016 via mobile enheter

Å gå ned Brick Lane er som å være i Hellas. Hver indiske restaurant ønsker å gi deg et tilbud for å få deg inn. Velg deg restaurant fra Trip Advisor og gå for det! Det er det vi gjorde. Mat og service hos Monsun var bra. Nan brødet var meget ferskt

Takk, Julian J

Reisende som så på The Monsoon, så også på

Har du vært i The Monsoon? Del dine erfaringer!