21 personer ser på dette hotellet
eDreamsUSD 186
FindHotelUSD 195
Lol.travelUSD 210
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig fint hotell som ligger perfekt plassert med kort vei til Big Ben og London Eye. Flotte rom, god frokost og hyggelig personale. Kort vei til både tuben med både Waterloo og Westminster i umiddelbar nærhet. Anbefales! Hit kommer vi igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, margunnl2015
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å dele dine fantastiske kommentarer om ditt siste opphold hos oss. Jeg er glad du elsket hotellet og super praktisk beliggenhet. Takk for den gode anbefalingen, og jeg håper vi er heldige nok til å se deg tilbake agin i nær fremtid.

Many thanks,
John Murphy
Hotel Manager

Anmeldt 6. september 2018

Hotellet ligger svært sentralt til, rett ved Westminster bridge, vis a vis Big Ben og rett ved London eye.

Rommene er svært romslige til å være i London, og service og renhold er helt upåklagelig.Rett og slett det beste hotellet jeg har besøkt i London.

Prisnivået pr. natt er noe høyere enn snittet, men det er meget bra i forhold til beliggendhet og romstandard.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 547h_varda
Suat B, General Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Hallo

Takk for at du tok deg tid til å dele din vurdering og vurdering med oss.
Det er flott å høre at du likte ditt besøk til vår fantastiske by og hotell.
Teamet og jeg ser frem til å ønske deg velkommen snart.

Vennlig hilsen

Suat Binkaya
General Manager

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har en fantastisk beliggenhet. Tilbaketrukket fra bråk og støy, men likevel med gangavstand til det meste. Rommene er rene, og servicen er upåklagelig. Maten er god, men dyr på restauranten i hotellet. Frokostbuffeten er ikke stor, men smaker til gjengjeld svært godt. Vi kan absolutt bo her igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, livmaritb2016
Suat B, General Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hilsener,

Takk for at du deler erfaringene med oss. Jeg er glad for å høre at du likte vår sentrale beliggenhet. Det var vår glede å ta vare på deg, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen snart igjen.

Takk skal du ha

Suat Binkaya
General Manager

Anmeldt 21. august 2018

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Plaza Hotels

Anmeldt 1. mai 2018 via mobile enheter

Dette er et meget bra hotell, det beste hotellet jeg har besøkt i London noen gang. Perfekt beliggenhet, i nærheten av mange attraksjoner, og kort gåavstand til 2 undergrunnstasjoner. Mange busser har holdeplass rett utenfor hotellet. Reiser du med barn er det praktisk å vite at det er en spillearkade like ved, der er det også bowling. Hotellet har elegante rom. Vi hadde rom med kjøkkenkrok. Det var veldig praktisk. Rommet var så stort at det hadde 2 tv. Praktisk når tenåringen ville sove lenge, da kunne jeg stå opp, spise frokost og se på tv i stue-delen. Hotellet hadde hyggelig betjening. Eneste jeg er skuffet over er utsjekk. På grunn av lang kø ble jeg anbefalt å ta ekspress-utsjekk. Da leverte jeg bare nøkkelkortet, og ble fortalt at det ville ta 2-3 dager før jeg skulle få kvittering og de ville raskt slette reservasjonen de hadde tatt på mitt kredittkort. Men slik gikk det ikke. Nå er det snart 4 uker siden. Jeg har ennå ikke fått kvittering, og det tok mer enn 14 dager før de slettet reservasjonen på kredittkortet.

Dato for oppholdet: april 2018
2  Takk, sivk2018
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Dear Guest,

Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your trip with the family. Thanks for your great recommendation and we look forward to your next stay.

Many thanks,
John Murphy