The Norwegian Foodie
Trondheim, Norge
3,0 av 5 boblerAnmeldt 15. des. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: desember 2018
John M, ManagerPark Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. des. 2018
kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å dele dine kommentarer med oss. Jeg beklager å lese at vi ikke oppfyller dine forventninger med vårt frokosttilbud.

Din tilbakemelding er importnat til oss, og vi vil bruke den til å lære og forbedre.

Takk for at du deler, og jeg håper vi har sjansen til å ønske deg velkommen igjen snart.

vennlig hilsen

Se flere hoteller i London
Anmeldt 5. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Plaza Hotels
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Anmeldt 11. november 2018

Fantastisk flotte rom, med serviceinnstilt personale. God mat på restauranten , flott frokost.

Det er svært lite å klage på, den ene tingen jeg har å utsette er litt for høy musikk i spiserommene og at vi hørte bassen på arrangementene i underetasjen. Dette gjorde det litt vanskelig å sove. Men dette er bare bagateller, reiser gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, frus2015
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hilsener fra London

Takk for at du tok deg tid til å dele din fantastiske anmeldelse og vurdering med oss. Jeg er glad for å lese deg likte så mange aspekter av ditt opphold hos oss og ser frem til å ønske deg velkommen til vår utrolige by igjen veldig snart.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Utrolig fint hotell som ligger perfekt plassert med kort vei til Big Ben og London Eye. Flotte rom, god frokost og hyggelig personale. Kort vei til både tuben med både Waterloo og Westminster i umiddelbar nærhet. Anbefales! Hit kommer vi igjen!

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, margunnl2015
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Kjære gjest,

Takk for at du tok deg tid til å dele dine fantastiske kommentarer om ditt siste opphold hos oss. Jeg er glad du elsket hotellet og super praktisk beliggenhet. Takk for den gode anbefalingen, og jeg håper vi er heldige nok til å se deg tilbake agin i nær fremtid.

Many thanks,

Anmeldt 6. september 2018

Hotellet ligger svært sentralt til, rett ved Westminster bridge, vis a vis Big Ben og rett ved London eye.

Rommene er svært romslige til å være i London, og service og renhold er helt upåklagelig.Rett og slett det beste hotellet jeg har besøkt i London.

Prisnivået pr. natt er noe høyere enn snittet, men det er meget bra i forhold til beliggendhet og romstandard.

Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, 547h_varda
Suat B, General Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2018

Hallo

Takk for at du tok deg tid til å dele din vurdering og vurdering med oss.
Det er flott å høre at du likte ditt besøk til vår fantastiske by og hotell.
Teamet og jeg ser frem til å ønske deg velkommen snart.

Vennlig hilsen

Suat Binkaya
General Manager

Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Dette hotellet har en fantastisk beliggenhet. Tilbaketrukket fra bråk og støy, men likevel med gangavstand til det meste. Rommene er rene, og servicen er upåklagelig. Maten er god, men dyr på restauranten i hotellet. Frokostbuffeten er ikke stor, men smaker til gjengjeld svært godt. Vi kan absolutt bo her igjen.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, livmaritb2016
Suat B, General Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hilsener,

Takk for at du deler erfaringene med oss. Jeg er glad for å høre at du likte vår sentrale beliggenhet. Det var vår glede å ta vare på deg, og vi gleder oss til å ønske deg velkommen snart igjen.

Takk skal du ha

Suat Binkaya