Trip.comUSD 212
eDreamsUSD 211
FindHotel
Lol.travelUSD 242
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Vært alltid fornøyd med dette hotellet tidligere, men ikke denne gangen. Til denne prisen forventer jeg mer. Rommet var dårlig vasket. Støvete. Hår i sluket på badet. Og sofaen var skitten. Ventilasjonen på rommet bråkte så mye at det var umulig å sove. Betjeningen er hyggelig. Kan anbefale frokosten, selv når det var mange gjester som spiste frokost var det ingen ventetid for å få bord. Perfekt beliggenhet på hotellet, med kort avstand til både undergrunnsbane, buss og tog. Flere gode spisesteder i nærheten.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, sivk2018
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. januar 2019

Hilsener fra London

Takk for at du tok deg tid til å dele din vurdering og vurdering av oss. Jeg var skuffet over å lese det var noen aspekter av ditt opphold der vi ikke klarte å levere våre vanlige høye standarder for service. Vær sikker på at tilbakemeldingen din er importnat til oss da vi søker å konsekvent lære og forbedre servicestandardene vi tilbyr våre verdsatte gjester.

Jeg er glad for å lese deg likte vår sentrale locaton og service til frokost og hilsen håper vi kan få sjansen til å ønske deg velkommen igjen snart.

Med beste ønsker

Anmeldt 19. desember 2018 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 som besøkte London for første gang. Dette hoteller fikk vi anbefalt av en bekjent. Vi fikk en flott London helg - en stor takk til hoteller. Utrolig god service, nydelig rom og veldig hyggelig betjening. Jeg vil anbefale dette hotellet på det varmeste!!

1  Takk, HanneHaver
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Kjære gjest,

Takk for dine positive kommentarer om ditt siste opphold hos oss. Jeg er glad for at du likte ditt besøk, og det var en glede å se etter deg. Vi håper å ønske deg velkommen tilbake igjen i nær fremtid.

Many thanks,

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Tilbragte 4 netter på Park Plaza i forbindelse med en tur i desember. I utgangspunktet et flott hotell med en veldig fin beliggenhet. Tror hotellet var ganske fullt da vi bodde der, men å betale ekstra for frokosten var ikke verdt det. Den desidert dårligste frokosten jeg har spist på et hotell, som gjorde at vi kun spiste der 2/4 dager. Ellers var rommet og renholdet helt ok. Men, hadde forventet mye mer.

1  Takk, thenorwegianfoodie
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. desember 2018

kjære gjest

Takk for at du tok deg tid til å dele dine kommentarer med oss. Jeg beklager å lese at vi ikke oppfyller dine forventninger med vårt frokosttilbud.

Din tilbakemelding er importnat til oss, og vi vil bruke den til å lære og forbedre.

Takk for at du deler, og jeg håper vi har sjansen til å ønske deg velkommen igjen snart.

vennlig hilsen

Anmeldt 5. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Plaza Hotels
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. desember 2018

Anmeldt 11. november 2018

Fantastisk flotte rom, med serviceinnstilt personale. God mat på restauranten , flott frokost.

Det er svært lite å klage på, den ene tingen jeg har å utsette er litt for høy musikk i spiserommene og at vi hørte bassen på arrangementene i underetasjen. Dette gjorde det litt vanskelig å sove. Men dette er bare bagateller, reiser gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, frus2015
John M, Manager på Park Plaza Westminster Bridge London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. november 2018

Hilsener fra London

Takk for at du tok deg tid til å dele din fantastiske anmeldelse og vurdering med oss. Jeg er glad for å lese deg likte så mange aspekter av ditt opphold hos oss og ser frem til å ønske deg velkommen til vår utrolige by igjen veldig snart.

Med vennlig hilsen