Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Emirates Stadium Tour and Museum på
Anmeldt 13. november 2017

En nytelse av en stadion. Et must for en Gooner.
Virkelig stas når en av våre helter gir guidet tur.

Dato for opplevelse: desember 2016
Takk, OddBV
Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Er vel Englands flotteste anlegg. Museum inneholder mye interessant historie. Supportershoppen har det meste. Banen og anlegget er en opplevelse. Anbefales.

Dato for opplevelse: november 2016
Takk, MortenM29
Anmeldt 21. mars 2016 via mobile enheter

Dette er en fin måte til å kunne se litt klubbhistorie og få med seg litt hva som skjer rundt kulissene. Utrolig bra lag som blir fremstilt på en bra måte! Er å anbefale til alle som liker Arsenal

Dato for opplevelse: november 2015
Takk, andenoru
Anmeldt 16. august 2015 via mobile enheter

Dette er etter min mening den fineste stadion i hele London. Jeg er ikke Arsenal fan så det er ikke en mening fra en supporter. Vil anbefale alle å ta en tur

Dato for opplevelse: august 2015
2  Takk, 561terjeb
Anmeldt 2. mai 2015 via mobile enheter

Emirates Stadium er et praktanlegg, alt fungerer perfekt til og med wc besøk var "magisk"! Maten er faktisk god og ølen er billig. Fantastiske seter, stadion touren helt kanon bra og supporter shopen helt utrolig! Bare det å gå rundt utenfor stadion er en opplevelse i seg selv. Om man er fotballsupporter eller ikke, så er dette en begivenhet man må besøke!

Takk, asgeirs2014