“God mat til en god pris”
Anmeldelse av Soho Joe

Soho Joe
Vurdert som nr. 424 av 27 677 Restauranter i London
God for: Familier med barn, Store grupper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Frokost, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Soho
Anmeldt 9. februar 2015 via mobile enheter

Spiste her to ganger under et 5-dagers opphold, hadde pizza begge gangene -og det var verdt det! Resturangen har en stilig atmosfære (litt høy musikk, men det ble ikke for mye) og en fin beliggenhet nærme oxford street.

Vær klar over at de kun tar imot kontanter i betaling! Opplevde også at vannet de serverte i kannene var lunket og smakte ikke særlig godt..

Meen ellers var det et bra spisested med nydelig pizza:) god service, lave priser og rask servering!

Takk, 26linag

Anmeldt 21. oktober 2013 via mobile enheter

Vi hadde hørt mye bra om denne restauranten, og vi ble ikke akkurat skuffet! Vi bestilte både pizza, Joe's burger og Joe's grilles chicken salad. Utrolig god mat og vi fikk mye for pengene! God service også! Anbefales :)

1  Takk, Solveig B
Anmeldt 13. februar 2013

Ungt hektisk miljø. Fullt og trangt, og høyt støynivå! Når det er sagt, så var det kjempe hyggelig betjening! Nydelig mat, og rask servering. Det var samme pris uansett pizza man kjøpte. Husets rødvin var godt avpasset til maten, og vi hadde en super kveld!!

Dato for besøk: februar 2013
1  Takk, Skien-45
Anmeldt 18. januar 2013

Et supert og uformelt sted for alle. God mat og service til en rimelig penge. Tynn italiensk pizza slik den skal være. God olivenolje med chilli på alle bord.

Dato for besøk: desember 2012
Takk, KJGRANNE
Anmeldt 20. desember 2012

Jeg var her to ganger i desember, og bestilte naturligvis pizza begge gangene. Restauranten har et veldig bedagelig image, og du henvender deg til det hyggelige personalet i kassen når du er klar til å bestille.

Jeg ventet neppe lenger enn 12-15 minutter, før pizzaen til rundt 90 kroner stod klar på bordet. Pizzabunnen var tynn og sprø i kanten, og resten av ingrediensene var lagt på med en generøs hånd.

Er du ute etter god og billig pizza, rask betjening og ledig bord, er Soho Joe stedet.

Dato for besøk: desember 2012
2  Takk, Lasse H

Har du vært i Soho Joe? Del dine erfaringer!