“👌🏽”

Byron
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Gatekjøkken
Omgivelser: Soho
Anmeldt 22. januar 2019 via mobile enheter

Burgeren er den absolutt beste jeg noen gang har smakt. Verdt et besøk. Eneste minus var at serveringen tok litt tid.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, arkivet

Anmeldt 16. september 2017 via mobile enheter

Super restaurant!!! Vi var her før en musikal (lion king, anbefales den også) og hadde litt dårlig tid. Derfor ble vi prioritert sånn at vi rakk musikalen fint! Veldig hyggelig servitør også. Gikk litt fort i svingene med ordene eneste. Men ellers nesten helt perfekt restaurant! PS: Pass opp for repetetiv musikk

Dato for besøk: september 2017
Takk, 635kristianw
Anmeldt 3. desember 2016 via mobile enheter

Veldig gode og saftige burgere (har også nydelige kyllingburgere) og super service av betjeningen. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: desember 2016
Takk, elsastott
Anmeldt 14. april 2016 via mobile enheter

Jeg eier nesten ikke ord for kvaliteten, atmosfæren og smaken på maten hos Byron
Er du på jakt etter rikelig med mat, godt og saftig kjøtt samt ferske råvarer er Byron stedet for deg.
Besøkte flere av de forskjellige resturantene og alle levde opp til samme standard.
Helt ypperlig, og anbefales på det aller sterkeste.

PS!
Vet at bildet ikke er det beste, men se så saftig og rikelig det er tilberedt.

Dato for besøk: april 2016
Takk, TravelsbyseklA
Anmeldt 2. april 2016

Fantastisk. Rett og slett. Jeg har spist hamburgere over hele verden men denne sjappa tar kaken.
Jeg spiste en såkalt Smokey burger som var medium stekt og fruen tok en cheese burger.
Av og til når man er ute i den store vide verden så treffer man bare innertier. Og det gjorde denne resturanten.
Tusen takk til vennlige servitører og flinke kokker :)

Dato for besøk: april 2016
Takk, TrondL_12

Reisende som så på Byron, så også på