Standardbillett til Madame Tussauds London

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Madame Tussauds London på
fra USD 1 090,30
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Hadde nok for store forventninger til Madame Tussauds, hadde sett for meg mer settinger. Veldig mye støy, og togturen var ren tortur. 4d kinoen var en opplevelse, er nok mest for de unge, men grei nok.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, 895truder
MadameTussaudsLondon, Guest Relations Manager på Madame Tussauds London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. februar 2019

Dear Trude R,

We are very proud of our rich history and hope to share this with our guests, while also updating and adding to our attraction to appeal to a wide range of visitors. We listen to guest feedback and constantly strive to create memorable experiences, so it is disappointing to read that we did not wow you when you visited us.

Jake

Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Gøy å se alle figurene av kjente personer. Utrolig bra laget. Anbefaler å være der tidlig før det blir for folksomt.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 638j_rgenb
MadameTussaudsLondon, Guest Relations Manager på Madame Tussauds London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Dear 638j_rgenb,

It is always a pleasure to receive such a glowing review of our attraction, thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to read that you had a truly fabulous experience at our world famous attraction!

We look forward to welcome you back to the world of glitz and glamour!

Skye

Anmeldt 29. oktober 2018 via mobile enheter

Book tidspunkt på forhånd dersom du skal dit!! Vi kjøpte billetter på forhånd, men fikk ikke beskjed om at vi måtte booke tidspunkt. Da vi kom dit møtte vi en kø lengre enn lang, som ikke beveget seg serlig fort. Vi prøvde å oppsøke hjelp hos de som jobbet der, men fikk veldig dårlig informasjon. Håpløst!!

Takk, 10jawo123
MadameTussaudsLondon, Guest Relations Manager på Madame Tussauds London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2018

Dear 10jawo123,

Thank you for visiting us here at Madame Tussauds London. We always appreciate receiving feedback from our guests so we can find out more about their Madame Tussauds experience.

We are sorry to read that you were disappointed that you had to wait before your entry time. We welcome thousands of guests from all over the world each day and have capacity limitations which is why we will offer the next available timeslot. For this reason, we strongly recommend purchasing tickets in advance from the official Madame Tussauds London website to minimise any waiting times.

Jake

Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi (ett barn på 11, en på 21, meg på 49 og mor på 70+) tok en dagstur til London sentrum for å besøke Madam Tussauds og kanskje litt shopping etterpå. Da vi kom til Madam Tussads skjønte vi fort at dette ville ta tid. Vi måtte først i kø 1 for og kjøpe billetter også i kø 2 for å komme inn. Begge køene var nok ca.30 meter så totalt 60 meter kø venta oss. Da var klokka 10.45. Da vi nærmet oss slutten på kø 1 kom det en jente og lurte på om vi ville betale med kort, ja sa vi. Da ble vi vist forbi alle de andre inn til ett rom med sikkert 20 betalingsautomater og vi var der alene! Vi ble vist videre til en annen inngang så vi gikk forbi mange andre i kø 2. Veldig merkelig men vil jo tro at hvis flere viste de kunne kjøpe biletet med kort og gå forbi alle i køen så ville dette gå fortere. Besøket var bra veldig morro og se på alle voks dukkene, kjempegodt lagd. Det ble ikke tid til mer denne dagen så shopping får vi ta senere. Det lønner seg å ta t-bane, veldig mye trafikk i gatene.

Takk, trondh859
MadameTussaudsLondon, Guest Relations Manager på Madame Tussauds London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Dear Trond H,

Thank you for your review on Trip Advisor. We appreciate you taking the time and trouble to share your thoughts as we always consider any feedback that helps us to improve the service we provide for our guests. I am sorry to see some of the negative points that you have raised about your visit. We are a premier London attraction and we hope to deliver a truly memorable premier experience! We do hope you were able to enjoy certain aspects of your experience at Madame Tussauds however, if you would like to discuss your feedback in more detail then please contact us at guest.experience@madame-tussauds.com.
Emily

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Kjøpte billetter på forhånd og slapp unna en lang kø. Kostet litt ekstra, men verdt det!
Svært lenge siden jeg har vært her, og det har endret seg mye. Oversiktlig og rolig å komme seg rundt sammenlignet med da jeg var her i 1999. Bra med fornyelse og vi likte spesielt godt turen gjennom Londons historie! Guttene elsket Star Wars utstillinga!! Det jeg savnet var planetariet, nå var det gjort om til en liten filmforestilling i 4D. Guttene var ikke så imponert, og kunne heller ha tenkt seg planetariet, som jeg fortalte om etterpå

Takk, bj_rghildeg

Dear Bjørg Hilde G,

Thank you for your review on Trip Advisor. We appreciate you taking the time and trouble to share your thoughts as we always consider any feedback that helps us to improve the service we provide for our guests. I am sorry to see some of the negative points that you have raised about your visit. We are a premier London attraction and we hope to deliver a truly memorable premier experience! We do hope you were able to enjoy certain aspects of your experience at Madame Tussauds.
Emily