Ulike måter å oppleve London Underground på
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En enkel å grei måte å komme seg rundt i London på. Folk som jobbet der var vennlige og imøtekommende.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Tar deg raskt frem dit du skal. Men endel köer. Ganske dyrt. Dårlig renhold i vognene. Kapasiseten virker sprengt. God nattservice i helgen, men stenger tidlig i uken.

Takk, Expedition370252
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi skulle egentlig ta taxi hjem men med alle bilene som stod stille og ingen taxier som vi kunne se så valgte vi t-bane. Husker ikke hva holdeplassen ved Madam Tussaud het men vi skulle til Waterloo og vi var veldig usikre på hvem bane vi skulle på. Jeg spurte en som jobbet der og han forklarte meg alt jeg trengte så dette gikk veldig bra. Glimrende service. Vi kom fram til tog stasjonen i god tid før avgang tror ikke dette hadde gått med taxi.

Takk, trondh859
Anmeldt 12. oktober 2018

Holde deg unna rushtiden. Da fornemmer du japanske tilstander og da er det bare å vente på nest togsett. De har høy frekvens på avgangene, men ta gjerne bussen hvis du har mulighet til det. Tar lenger tid, men mye hyggeligere. Kjøp Oystercard. Det får du flere steder og fungere perfekt.

Takk, Tom Nickelsen G
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Lett å finne frem, t-banene går hele tiden og det er enkelt å se på kartene, samt at det er masse informasjon hele veien om overganger til andre baner mm

Takk, ingera963