London Underground 2-Hour Tube Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve London Underground på
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Undergrunden leverer som alltid...
Presis og fullstappet av folk
Benyttes alltid fra Heatrow og onn til sentrum

Takk, torryth
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En bedre måte å komme seg rundt i London på finnes ikke.
Enkelt å finne frem på stasjonene og et effektivt system gjør dette til den perfekte måten å komme seg fra a til b.

Takk, 280asgeirl
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En enkel å grei måte å komme seg rundt i London på. Folk som jobbet der var vennlige og imøtekommende.

Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Tar deg raskt frem dit du skal. Men endel köer. Ganske dyrt. Dårlig renhold i vognene. Kapasiseten virker sprengt. God nattservice i helgen, men stenger tidlig i uken.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi skulle egentlig ta taxi hjem men med alle bilene som stod stille og ingen taxier som vi kunne se så valgte vi t-bane. Husker ikke hva holdeplassen ved Madam Tussaud het men vi skulle til Waterloo og vi var veldig usikre på hvem bane vi skulle på. Jeg spurte en som jobbet der og han forklarte meg alt jeg trengte så dette gikk veldig bra. Glimrende service. Vi kom fram til tog stasjonen i god tid før avgang tror ikke dette hadde gått med taxi.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, trondh859