Ulike måter å oppleve London Underground på
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Jeg har alltid vært stor fan av London Underground, utrolig enkelt å finne ut av. Og snubler du litt kryr det av hyggelige ansatte i gul vest som mer enn gjerne hjelper og rådføre deg. Nytt for meg var at jeg kunne aktivisere mitt kontaktløse bankkort hjemmefra - og det funket! Slapp å kjøpe Oystercard og tenke på om det er penger igjen. Skjema ligger på Transport for Londons hjemmeside.

Takk, trandersen22
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Undergrunden leverer som alltid...
Presis og fullstappet av folk
Benyttes alltid fra Heatrow og onn til sentrum

Takk, torryth
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En bedre måte å komme seg rundt i London på finnes ikke.
Enkelt å finne frem på stasjonene og et effektivt system gjør dette til den perfekte måten å komme seg fra a til b.

Takk, 280asgeirl
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En enkel å grei måte å komme seg rundt i London på. Folk som jobbet der var vennlige og imøtekommende.

Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Tar deg raskt frem dit du skal. Men endel köer. Ganske dyrt. Dårlig renhold i vognene. Kapasiseten virker sprengt. God nattservice i helgen, men stenger tidlig i uken.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252