Ulike måter å oppleve London Underground på
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Her kan man på en enkel og grei måte komme seg rundt i storbyen på en eggektiv måte. Reisen bør selvsagt planlegges før start dersom man skal skifte linje underveis. Det bør sjekkes hvilke bilettalternativer som pasder en best ut fra lengde på opphold og hvor mye man reiser.Det at man kan «tæppe» mex bankkort gjør reisene veldig enkle.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kjempeeffektiv måte å forflytte seg raskt på i London. Enkelt å finne frem hvis man vet hvor man skal

Takk, Stivanz4
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Jeg har alltid vært stor fan av London Underground, utrolig enkelt å finne ut av. Og snubler du litt kryr det av hyggelige ansatte i gul vest som mer enn gjerne hjelper og rådføre deg. Nytt for meg var at jeg kunne aktivisere mitt kontaktløse bankkort hjemmefra - og det funket! Slapp å kjøpe Oystercard og tenke på om det er penger igjen. Skjema ligger på Transport for Londons hjemmeside.

Takk, trandersen22
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Undergrunden leverer som alltid...
Presis og fullstappet av folk
Benyttes alltid fra Heatrow og onn til sentrum

Takk, torryth
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

En bedre måte å komme seg rundt i London på finnes ikke.
Enkelt å finne frem på stasjonene og et effektivt system gjør dette til den perfekte måten å komme seg fra a til b.

Takk, 280asgeirl