Ulike måter å oppleve London Underground på
Anmeldt 1. desember 2018

Vi endte opp med å måtte bytte tog 3 ganger for å komme frem til ditt vi skulle og det var mye gåing for å finne frem til ditt vi skulle.
Men det gikk tog hele tiden og selv om det var litt vanskelig å finne ut hvem som skulle hvor til en hver tid var det lettere en Norge og Sjverje.
Jeg må nok også si at enkelheten med at du bare scaner trangport kortet (oistercard) på vei inn og ut får å betale for skrekningen istendor å måtte finne en maskin for vær gang jeg skal et sted var veldig enkelt.

Takk, PetterH108
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fascinerende hvor komplekst dette systemet er men samtidig hvor enkelt det har blitt å ta undergrunnen til forskjellige steder. Anbefaler å se dokumentarene om undergrunnen!

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, discoman8
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Kjør fra sted til sted, bytt baner og forflytt deg raskt rundt i byen. Enkelt og oversiktlig å lære seg

1  Takk, 638j_rgenb
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Her kan man på en enkel og grei måte komme seg rundt i storbyen på en eggektiv måte. Reisen bør selvsagt planlegges før start dersom man skal skifte linje underveis. Det bør sjekkes hvilke bilettalternativer som pasder en best ut fra lengde på opphold og hvor mye man reiser.Det at man kan «tæppe» mex bankkort gjør reisene veldig enkle.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kjempeeffektiv måte å forflytte seg raskt på i London. Enkelt å finne frem hvis man vet hvor man skal

Takk, Stivanz4