London Underground 2-Hour Tube Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve London Underground på
Anmeldt 17. desember 2018 via mobile enheter

Superenkel å bruke, oversiktlig og lettvint! Kjøp Oystercard og fyll opp ved behov. Hop on, hop off - lett til og med for oss fra lille Norge.

Takk, 243siljec
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Så lenge du er litt kjent med systemet, fungerer det bra. Fordelen er at det er bra med skilting. I tillegg går banene ofte, så det er kort tid å vente mellom hver gang.

1  Takk, 691kevinj
Anmeldt 1. desember 2018

Vi endte opp med å måtte bytte tog 3 ganger for å komme frem til ditt vi skulle og det var mye gåing for å finne frem til ditt vi skulle.
Men det gikk tog hele tiden og selv om det var litt vanskelig å finne ut hvem som skulle hvor til en hver tid var det lettere en Norge og Sjverje.
Jeg må nok også si at enkelheten med at du bare scaner trangport kortet (oistercard) på vei inn og ut får å betale for skrekningen istendor å måtte finne en maskin for vær gang jeg skal et sted var veldig enkelt.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, PetterH108
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Fascinerende hvor komplekst dette systemet er men samtidig hvor enkelt det har blitt å ta undergrunnen til forskjellige steder. Anbefaler å se dokumentarene om undergrunnen!

Takk, discoman8
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Kjør fra sted til sted, bytt baner og forflytt deg raskt rundt i byen. Enkelt og oversiktlig å lære seg

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 638j_rgenb