Ulike måter å oppleve Tower of London på
Anmeldt 31. oktober 2018

Flott opplvelse der man får sett et av de viktige historiske stedene i London. Man får god innföring i alt som skjedde. Bygningene er meget velholdte og innholdsrike.

Takk, Expedition370252
Anmeldt 29. oktober 2018

Kjøp biletter på førehand. Gå for deg sjølv. Det kan til tider vere fullt her. Mykje flotte detaljer å sjå på bygningane og super historisk tilbakeblikk. Mykje å sjå og mykje å lære om du er historisk interessert.

Takk, Terje57
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi kom dessverre litt for sent hit og hadde bare halvannentime før det stengte. Vi rakk ikke gjennom alt. Fulgte med på guidet tur med en av vaktene og gikk litt for oss selv etterpå. Hadde forhåndskjøpe audioguide, men rakk ikke bruke denne. Ett flott sted med masse historie. Pass på å sette av minst 2-3 timer her.

Takk, ingera963
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Fin opplevelse. Få med deg guidet tur med Beefeathers. Obs laaang kø for å se på kornjuvelene. Restaurant inne på området. Flere ulike utstillinger som kanoner, rustninger, tortur instrument, kongelige dyr etc.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, Jallagjengen
Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Flott sted!
Mye historie , som er godt tatt vare på.
Anbefaler Yeowman Warder Tour, samt å gå rumdt på egenhånd.
Tidvis lang kø for å se The Crown Jewels.

Anbefales

Dato for opplevelse: august 2018