Tidlig tilgang Crown Jewels: Komplett tur til Tower of London og åpningsseremoni

Bestill på forhånd
fra
USD 91,02
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Tower of London på
1924 av 66 519 anmeldelser
Anmeldt 15. desember 2018

Veldig kunskapsrike Beefeeters som tar deg med på en historisk reise. Morsomt og Historisk. Ta en til på kronjuvelen.
Bør oppleves

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Sykt flott med spennende historie. Les deg opp om hva the tower of London er, det er utrolig spennende å gå igjennom borgen når du vet litt mer. Beslag deg på en hel dag der inne da det er stort og det tar tid. Det er verdt det

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Jamieengen
Anmeldt 11. november 2018

Sønnen min og jeg fulgte deler av en beefeater tour, men det ble for folksomt. Vi hadde lest oss opp på Englands og Londons historie i forkant så vi koste oss veldig. Det var lurt å kjøpe billetter på forhånd + komme så tidlig som mulig for å slippe køen for å se kronjuvelene.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, simakiro
Anmeldt 31. oktober 2018

Flott opplvelse der man får sett et av de viktige historiske stedene i London. Man får god innföring i alt som skjedde. Bygningene er meget velholdte og innholdsrike.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 29. oktober 2018

Kjøp biletter på førehand. Gå for deg sjølv. Det kan til tider vere fullt her. Mykje flotte detaljer å sjå på bygningane og super historisk tilbakeblikk. Mykje å sjå og mykje å lære om du er historisk interessert.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Terje57