Ulike måter å oppleve Tower of London på
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

En stor opplevelse. Ta guidet tur først !

Kommer til å huske han gaiden veldig lenge.. Han bød på seg selv og vi hadde det kjempe festlig under Hele turen..

Det flotteste stede jeg noen gang har vært..

Det føltes faktis som om vi gikk tilbake i tid:-) Hele opplevelse med det man kunne se rundt seg. Det ble en helet spesiell stemning.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, lindesnes
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Et must i London. Kronjuvelene er helt fantastiske... Kom tidlig på denne tiden av året og du har tårnet nesten for deg selv

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, beatev115
Anmeldt 15. desember 2018

Veldig kunskapsrike Beefeeters som tar deg med på en historisk reise. Morsomt og Historisk. Ta en til på kronjuvelen.
Bør oppleves

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, 880bj_rnt
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Sykt flott med spennende historie. Les deg opp om hva the tower of London er, det er utrolig spennende å gå igjennom borgen når du vet litt mer. Beslag deg på en hel dag der inne da det er stort og det tar tid. Det er verdt det

Dato for opplevelse: januar 2018
Takk, Jamieengen
Anmeldt 11. november 2018

Sønnen min og jeg fulgte deler av en beefeater tour, men det ble for folksomt. Vi hadde lest oss opp på Englands og Londons historie i forkant så vi koste oss veldig. Det var lurt å kjøpe billetter på forhånd + komme så tidlig som mulig for å slippe køen for å se kronjuvelene.

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, simakiro