Åpen i dag: Stengt

fra kr 836,71
fra kr 606,09
fra kr 2 341,70
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Verdt et besøk. Alltid fullt av folk på område. Masse fint rundt i område som det også er verst å se på

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, 638j_rgenb
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var kun på utsiden, men et vakkert bygg som må besøkes når man først er i London. Ligger sentralt så er enkelt å sveipe innom mellom to andre aktiviteter.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, ingera963
Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Guidet tur i representasjonsrommene på slottet. Fikk utdelt hørertelefon som tok oss gjennom omvisningen. Veldig ok da vi kunne styre tempo selv, dvs når vi hadde lyttet ferdig i et rom kunne vi bruke mer tid i samme rom vi ville se mer. Veldig tydelig hvor vi skulle gå videre,

Mye folk, så vanskelig å holde følge med mitt reisefølge. Savnet å kunne spørre guide om jeg lurte på noe.

1  Takk, livhage
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Stengt for omvisning, men fint å bare se utenfra også. Kan kombineres td med å gå videre til Hyde Park

1  Takk, Jallagjengen
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Du må bestille på forhånd, kan være en del kø for å komme inn, men går bra når en først har kommet inn. Får audioguide som gjør at en selv bestemmer tempo. Finnes også en restaurant på utsiden ved hagen. Trivelig med en kopp kaffe ved dronningens hage.

Takk, b_rrel