British Museum Guided Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Britisk Museum på
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Man trenger tid for å se hele utstillingen. Gjenstandene er flott utstilt og presentert. Dette er et sted hvor man kommer tilbake.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Ståle A
Anmeldt 3. november 2018

Et av verdens beste museum med tanke på utvalg av gjenstander fra en hel verden. Og gratis inngang. Stor museumsbutikk og god cafe. Bedre blir det neppe.

Takk, halfdan t
Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Fantastisk museum! Strålende for både barn og voksne. Våre barn på 8 og 10 år hadde en morsom og lærerik dag - og vil tilbake.

Dato for opplevelse: november 2018
1  Takk, eivinda2016
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Vi besøkte dette museet for å få mer informasjon om britisk historie. Var fasinerende å se og lese om de forskjellige områder som gjenstander var hentet fra.
Dersom en besøker London bør en absolutt besøke british museum!!

Takk, Sjur S
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

British museum er et overveldende skue. At det er mulig å samle så utrolig mye, og i så god forfatning er utrolig. Jeg vet at mye er «tyvgods», men det blir ivaretatt på en fantastisk måte. Den egyptiske avdelingen må bare besøkes.

Takk, Roy F