British Museum Guided Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Britisk Museum på
Anmeldt 11. desember 2018

Her rekker man ikke alt på en dag! Sett av mindre bolker og del opp i seksjoner, ellers blir det slitsomt. 3x3 timer tipper jeg må til dersom man ikke skal løpe gjennom. Utrolig mye fint å se, og imponerende samlinger fra hele verdens historie.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Arve70
Anmeldt 14. november 2018 via mobile enheter

Ikke mange plasser så mye "tyvegods" er samlet på et sted. Bryr du deg om historien er dette et sted du bare må besøke. Et av de beste museum i verden og så på topp av det er inngangen gratis .

Takk, KnutH248
Anmeldt 13. november 2018

For en dag!
Vi var veldig interesserte i den Egyptiske avdelingen og vi ble ikke skuffet. Flere av oss har vært i Kairo museet men her var det en samling av mumier som var helt enorm.
Avdelingen fra Polynesia, ja den var et eventyr. Så måtte vi ha pause i kaffeen før besøkets høydepunkt nemlig det runde biblioteket. Tenk ca en million bøker samlet her, og for noen bøker. Her er førsteutgaver av kjente verker, ja man godt tilbringe en hel dag her
Så gikk turen inn til alle skulpturene fra Egypt, Hellas, Italia og flere andre land. Glad at de er så godt ivaretatt slik at vi i dag, mange hundre år etter de er laget kan gå å
beundre de fantastiske arbeidene.
For et besøk

Takk, lisekri
Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Man trenger tid for å se hele utstillingen. Gjenstandene er flott utstilt og presentert. Dette er et sted hvor man kommer tilbake.

Takk, Ståle A
Anmeldt 3. november 2018

Et av verdens beste museum med tanke på utvalg av gjenstander fra en hel verden. Og gratis inngang. Stor museumsbutikk og god cafe. Bedre blir det neppe.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, halfdan t