British Museum Guided Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Britisk Museum på
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Det var en fin opplevelse å se dette museumet, men vi ble litt skuffa over dinosaur utstillingen. Den var rotete og trang.
Ellers så er det jo er veldig pluss at alle museum i London er gratis:)

Takk, kjellrunb2018
Anmeldt 15. januar 2019

Dette var bra greier. Store utstillinger med masse gjenstander, bl.a. Den berømte Rosettasteinen hvor hieroglyfene ble tydet.
Egentlig trenger en flere dager her for det var så mye å se.

Takk, Bjørn L
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Gøy å sjå Rosetta stone og Lewis sjakkbrettet men ellers så er det mange bedre museum i byen. Ikkje særlig spennande for barn vil eg tru.

Takk, Hola1944
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Kø hvis du har med deg væske eller lignende. Men vi slapp rett inn. Ikke noe inngang. Det er mye folk å kø så det er best å komme tidlig eller rett før stengetid. Mye å se.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, 318elisabethh
Anmeldt 11. desember 2018

Her rekker man ikke alt på en dag! Sett av mindre bolker og del opp i seksjoner, ellers blir det slitsomt. 3x3 timer tipper jeg må til dersom man ikke skal løpe gjennom. Utrolig mye fint å se, og imponerende samlinger fra hele verdens historie.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Arve70