Camden Market, Borough Market og Covent Garden Market Private Tour

Rocketur i London
803 anmeldelser
2025 av 28 943 anmeldelser
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Masse boder og butikker med alt mulig du kan tenke deg. Masse ulike klær og nips og masse forskjellig mat. Gå turen fra t banen og opp er koselig med masse turist butikker hvor man kan prute. Også et sted der man kan kle seg ut og bli fotografert. Digger cyber space bitikken med masse artig teknoting og person slet danser for deg

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Ibksol
Anmeldt 3. oktober 2018

Har vært i London X-ganger, men aldri tatt den flotte turen opp med båt fra Paddington.
En flott tur å ta i fint høstvære og en flott opplevelse i Camden. Godt øl på uteservering, masse muligheter for street food. En hau av salgsboder og butikker med "krims-krams" i alle fasonger. Reiste med en eldre generasjon som elsket å føle på det pulserende folkelivet. En bydel med det meste av butikker og opplevelser, anbefales å reise inn eller ut med vannveien for å supplere opplevelsen.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, the-tmm
Anmeldt 25. august 2018

Flott sted med mange butikker, restauranter og spisesteder. Mange spesial butikker og bruktbutikker. Første dagen vi var der var det nesten ikke mulig å gå der. Vi dro tilbake tidligere nest dag og fikk oppleve mer. Anbefales å dra ditt en "rolig" uke dag. Mange gamle staller som brukes til salgssteder. Kanaler for båter også i området.

Dato for opplevelse: september 2017
Takk, FreddyAH
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Dersom du ønsker en spesiell opplevelse i en roligere og koselig del av London, anbefaler jeg en tur hit.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, Golftur2013
Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Mest av alt et spennende og annerledes strøk. Varene man selger fant ikke vi spesielt interessante, men smak og behag. Mye folk på søndag da flere av de andre markedene holder stengt, så reis tidlig.

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Tevje U