Camden Market, Borough Market og Covent Garden Market Private Tour

Ulike måter å oppleve Camden Market på
Rocketur i London
813 anmeldelser
Anmeldt 20. februar 2020 via mobile enheter

Her er det bare å kose seg. Her finner dere noe for alle aldersgrupper. Jeg har spist litt av vært. Kongereker, Fish And Chips, Indisk, pakistansk, kinesisk mat og alt uansett hvor man kjøper rettene er det like godt.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, UnnS11
Anmeldt 5. januar 2020 via mobile enheter

Spennende markeds boder og mange muligheter for diverse mat og drikke.Mange mennesker ,men allikevel god stemning.

Dato for opplevelse: desember 2019
2  Takk, benteaaa
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Var her sammen med min voksne sønn. En glad stemning med masse boder og restauranter og street food. Et annerledes marked basert på de yngre

1  Takk, 673monica
Anmeldt 22. oktober 2019 via mobile enheter

Uforglemmelig besøk... magisk stemning!! Ta turen, virkelig verdt det! Vi var lei oss for at vi spiste før vi dro dit, for det er en fantastisk food-truck plass med masse god mat!!

1  Takk, joz1979
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Camden er blitt veldig stort og nesten litt uoversiktlig. Det er utrolig mange boder og dessverre har det tapt seg litt. Det er dessuten mange av de det samme. Men kjekt å gå der en time eller to, kjøpe noe lunsj, her finner du mat fra hele verden. Mye alternativ av klær men også noen kjente butikker blant annet en mindre sports direct. Ta den svarte linjen for p komme opp hit.

3  Takk, TravelE19