“God te og kake”

Vurdert som nr. 276 av 528 Dessert i London
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Mayfair
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte denne koselige og intime plassen to ganger mens vi var på ferie i London. Vi nøt en bedre brunch en dag og kaker en annen - kakene var så gode at vi bestilte ekstra å tok med oss på hotellrommet!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Malin O

Anmeldt 22. februar 2020

Veldig hyggelig og sentralt sted. Deilig frokost. Måtte ikke vente lenge på maten :)
Hyggelig betjening - Vesna og Stephania.

Anbefales på det varmeste og vil nok komme tilbake ved neste besøk i London.

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 388gretheg
486caffec, Marketing på Caffe Concerto, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. februar 2020

Thank you very much for taking the time to review us.
Our clients are very special for us, so we’re always working to give you all a great experience.
We look forward to welcoming you again soon.
Kind regards,
Caffe Concerto

Anmeldt 25. oktober 2017

Etter en god middag kom vi inn for kake og kaffe. Vi ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt kelner. Kakene smakte utsøkt og servicen var rask og god.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, GeirAK
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Travelt sted i en travel gate, men god mat og hyggelig betjening. Kan anbefales for familier på tur.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, mortenbastn
Anmeldt 15. desember 2016

Hadde gledet meg i 18 mndr å dra tilbake hit og spise bruchettaen deres! Den var ikke fullt så god som sist gang da brødet var annerledes og ikke så crispy, men for all del - det smakte kjempegodt!
Det jeg liker best er at det er fire forskjellige "pålegg" på hver bruchetta :)
Det er et godt utvalg av både varme og kalde retter til lunsj - og "tea-time"- opplegget deres må jeg prøve neste gang - for jeg skal tilbake ja :)

Dato for besøk: desember 2016
Takk, 242hegeh

Reisende som så på Caffe Concerto, så også på

Har du vært i Caffe Concerto? Del dine erfaringer!