Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Greenwich på
Anmeldt 5. april 2016 via mobile enheter

Leide leilighet i greenwich og falt pladask for denne plassen fra første dag. Mye moro for både barn og voksne. Vi besøkte planetariumet og så på et show der. 4 åringen elsket det og det gjorde far i huset også. Parken er enorm med blant annet et lite vann med pedalbåter, lekeplass og masse ekorn.

Mange resturanter og lite butikker i hoved gaten, men Lewisham ligger ca 10 min unna med tog og der har de det meste for de som vil shoppe.

Alt i alt en fantastisk plass for både store og små

Dato for opplevelse: april 2016
Takk, Jan Petter F
Anmeldt 13. august 2015

Flott område og morsomt museum. Vi dro med kanalbåt til Greenwich, og spaserte opp til det astronomiske museet med datolinjen. Valgte omvisning med audioguide som fungerte utmerket.

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Karsten B
Anmeldt 16. mars 2015

Man bør ta en tur med båt til Greenwich. Stort område med mange attraksjone, Sjøfartsmuseet, 0 meridianen, Cutty Sark og ikke minst den store grønne parken. Man kan også gå under Themsen herfra. Her kan man tilbringe en hel dag.

Dato for opplevelse: mars 2015
Takk, TerjeJ204
Anmeldt 27. oktober 2014

Anbefaler Greenwich på det varmeste. Vi tok turen via båt på Themsen. Her kan man gå under Themsen i Greenwich Foot Tunnel. Etterpå vil det være naturlig å gå ombord i Cutty Sark, en av få klippere som er bevart. Om bord er verdens største samling av gallionsfigurer. Turen går videre til National Maritime Museum. Etterpå går turen til Royal Observatory. Der kan man ta bilde av null-meridianen. Greenwich Market (søndag) er også greit å besøke. Trafalgar Tavern, et av Charles Dickens favorittpuber, kan være greit å ta turen innom. Beregn en halv dag, det er også endre attraksjoner i nærheten.

Dato for opplevelse: desember 2013
2  Takk, RaFFA362
Anmeldt 1. september 2014

Vi dro til der null meridianen er, det ligger på toppen av parken med utsikt over det meste av London.

Dato for opplevelse: august 2014
Takk, Huldra2010