Bestill på forhånd

oversatt av Google
Ulike måter å oppleve Greenwich på
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Tok båt fra Westminster til Greenwich, noe som tok ca 90 min i strålende vær. Ruslet gjennom parken og opp til observatoriet. Veldig bra utsikt derfra.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, williamhh33
Anmeldt 17. januar 2018

Vi besøkte barnebarn som var student i Greenwich. Hun tok oss med på de historiske stedene som f eks observatoriet (gmt) Flotte og gode turmuligheter med nydelig utsikt fra toppen.

Dato for opplevelse: november 2017
Takk, Brit H
Anmeldt 10. juli 2017 via mobile enheter

Et veldig fint område å tilbringe en halv dag av "Londonferien" på. Veldig flott å gå gjennom universitetsområdet, og ta en tur i parken.

Dato for opplevelse: oktober 2016
Takk, lilleand
Anmeldt 13. juni 2017

Et flott sted å bo hvis en ønsker seg bort fra travle London. Nydelig lite tettsted, flott park, Cutty Sark skipet som ligger ved Themsen. Lett å komme seg inn til sentrum med tog/ undeground eller med båt på Themsen.

Dato for opplevelse: mai 2017
Takk, kristinskjoldq
Anmeldt 26. mars 2017 via mobile enheter

Dette stedet er mer som et utsiktspunkt til London, enn noe annet. Ok, det har skjedd mye for historien, men skal du få med deg noe, må du betale en inngangspris for å gå rundt i et hus med lyd. Hovedattraksjonen er å se selve meridianen. Anbefaler å ta båt langs Themsen for å komme seg dit.

Dato for opplevelse: mars 2017
Takk, Hakon84