Privat tur: Regent's Park Photography Tour

Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Regent's Park på
fra USD 1 085,88
Anmeldt 2. mai 2018

En vidunderlig park på nesten alle mulige måter. Så godt tilrettelagt, åpen og velstelt park at det er en nytelse å komme hit. Den er stor, åpen og oversiktlig. Veldig variert er den også, samtidig som den er veldig lett tilgjengelig. Deltok her på et idrettsarrangement en søndag morgen, som var en svært positiv opplevelse.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Tartufo17
Anmeldt 18. april 2017 via mobile enheter

En vidunderlig park. Stor, elegant, flott, luftig, godt merket, visuell, godt stelt, variert, lett tilgjengelig, vakker, åpen osv. Jeg kunne fortsatt. En nytelse og opplevelse å løpe/trene her. En nytelse og opplevelse å gå tur her.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Tartufo17
Anmeldt 31. januar 2017

Dette er en fin park med mye å se på! Har gått mange turer i regent`s park, og kan anbefale denne til andre reisende.

Dato for opplevelse: mars 2016
Takk, Oyeikli
Anmeldt 23. august 2016

Veldig fin park med mange muligheter for avslapping fra storbyen. Rosehagen var fantastisk. og park anlegget var veldig innholdsrikt. At det også var et utendørsteater her fistet til å besøke stedet igjen,

Dato for opplevelse: august 2016
Takk, Per Gunnar N
Anmeldt 8. juli 2016 via mobile enheter

Gikk igjennom her på vei til og fra London Zoo. Veldig fin, rydding koselig park. Var fristende å leie båt, men dette rakk vi dessverre ikke. Men det så svært hyggelig ut å tråkke rundt på vannet i parken for 30 min eller 1 time. Du slipper unna bystresset for en liten stund når du går rundt i parken.

Dato for opplevelse: juli 2016
Takk, 685camillab