68 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 895
travelup.comUSD 967
AlgotelsUSD 1 042
Anmeldt 20. mars 2018

Et fantastisk hotell. En institusjon med masse historie i veggene. Meget hyggelig og diskret service. Nydelig frokost. Super beliggenhet nær Covent Garden. Et meget godt valg når man skal unne seg noe ekstra.

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Fresno_10
PhilipBarnes1, Managing Director at The Savoy på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2018

Kjære Fresno_10,

Takk for at du tok deg tid til å vurdere ditt siste opphold på Savoy. Vi er glade for at du har forlatt slike positive tilbakemeldinger og EB = likte alt om din tid med oss.

Jeg håper å få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake til Savoy igjen ganske snart.

med vennlig hilsen

Philip Barnes
Administrerende direktør

Anmeldt 9. februar 2016

Nok engang en fantastisk opplevelse på Savoy :-) Vi hadde suite mot elven og London Eye. Eksepsjonell service. Man føler seg virkelig hjemme, og betjeningen er behjelpelig med det meste. Synd at SPA avdelingen var stengt p.g.s. oppussing. Vi gleder oss allerede til neste gang :-) Vidunderlig historisk atmosfære :-)

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Thomas S
Kiaran_MacDonald, Managing Director på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2016

Kjære Thomas S,

Vi er så glade for å høre at du hadde et fantastisk opphold under ditt besøk på The Savoy. Det er alltid hyggelig når en gjest deler sine erfaringer med oss ​​og andre reisende. Mange av rommene har fantastisk utsikt over Themsen og andre severdigheter i London som London Eye og så vi er veldig glade for at du var i stand til å dra nytte av dette. Dine kommentarer om den utmerkede servicen er verdsatt og noe vi er alle veldig stolte av å lese. Vi er så lei meg at spa var stengt for oppussing under ditt besøk. Vi har alltid vurdere hva vi har å tilby, slik at vi kan levere den beste opplevelsen for våre gjester som mulig, og noen ganger dette betyr at du trenger å lukke noen områder for å forbedre dem. Likevel er vi glade dette ikke påvirke ditt opphold, samlet du hatt din tid med oss.

Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine tilbakemeldinger, og vi ser frem til å ønske deg igjen i nær fremtid.

Vennlig hilsen,

Kiaran MacDonald

Anmeldt 16. november 2014

Et fantastisk opphold på dette historiske hotellet. Vårt beste hotellopphold noensinne. Enestående service, eventyrlig mat, renhold i suiten to ganger for dagen, og praktfulle omgivelser. Vi må tilbake til Savoy, for det kunne ikke blitt bedre på noen som helst måte. Vi anbefaler dette på det varmeste. Mange tusen takk.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Thomas S
StefanWinistoerfer1, General Manager på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2016

Kjære Thomas S,

Takk for positive tilbakemeldinger. Vi håper å ha gleden av å ønske deg velkommen tilbake til The Savoy snart.

Vennlig hilsen,

Stefan Winistoerfer

Anmeldt 21. oktober 2013

Vi ankom hotellet og ble elegant tatt hånd om av meget service innstilte portierer. Resepsjonisten fulgte oss til rommet der vår private butler stod å ventet for å pakke ut våre kofferter. Han viste oss fasilitetene i Juniorsuiten på en elegant og diskre måte og var ikke pågående eller masete. Rom 300 som vi bodde på var stilfullt og rent og pent. Badet var også meget innbydende. Sengen var også noe av det bedre jeg har sovet i.
Vi bestilte frokost på rommet som smakte vidunderlig.
Hotellets restaurant var også meget bra, men jeg var litt forundret over at de ikke hotellet hadde en mer eksklusive restaurant.

Romtips: Juniorsuite må du ha når du bor her, bare for å oppleve det å ha privat butler som fikser alt!
Dato for oppholdet: september 2013
Takk, PST861
Denne anmeldelsen ble oversatt fra Engelsk. Vis original
Anmeldt 24. august 2011

Etter å ha bodd på Savoy før renovasjonen - var jeg bekymret for at det kunne ha mistet noe av sin sjarm- men jeg vil si at det er enda bedre.
River Restaurant var perfekt, men Savoy grill var ikke strålende.

Takk, rrlondon500
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.Opprinnelig sendt inn på Engelsk på www.tripadvisor.co.uk. Vis original