20 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 11.08.21
ZenHotels.com
Trip.comUSD 695
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Utrolig flott opplevelse å bo på Savoy i London. Alt var selvfølgelig perfekt, til tross for at man legger seg sent og er ute og koser seg i London må man bare stå opp til den fantastiske frokosten! Nydelige omgivelser, nydelig mat og service. Alt er på plass. American bar på hotellet er kåret til verdens beste, og med god grunn. Den må besøkes, vi fikk til 3 besøk der, fantastiske drinker og service der også. Skal du virkelig kose deg, gå innom sjokolade butikken på hotellet. Alt stemmer på Savoy! Booke RR limmoen til hotellet. Ikke så kostbart som man skulle tro..kjør en time eller 2 rundt i London med den, flott opplevelse. Hit skal vi snart tilbake

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, n_e_p_s_e_M
PhilipBarnes1, Managing Director at The Savoy på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære n_e_p_s_e_M,

Takk for at du tok deg tid til å forlate en eksepsjonell femstjerners anmeldelse. På Savoy er vi stolte av å levere de mest minneverdige erfaringer til alle våre gjester; Jeg er så glad du hadde et fantastisk opphold hos oss, og vi oppnådde dette.Vi ser alle frem til å ønske deg velkommen til Savoy litt tid snart.

Philip Barnes
Administrerende direktør på The Savoy

Anmeldt 20. mars 2018

Et fantastisk hotell. En institusjon med masse historie i veggene. Meget hyggelig og diskret service. Nydelig frokost. Super beliggenhet nær Covent Garden. Et meget godt valg når man skal unne seg noe ekstra.

Dato for oppholdet: mars 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Fresno_10
PhilipBarnes1, Managing Director at The Savoy på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. mars 2018

Kjære Fresno_10,

Takk for at du tok deg tid til å vurdere ditt siste opphold på Savoy. Vi er glade for at du har forlatt slike positive tilbakemeldinger og EB = likte alt om din tid med oss.

Jeg håper å få mulighet til å ønske deg velkommen tilbake til Savoy igjen ganske snart.

med vennlig hilsen

Philip Barnes
Administrerende direktør

Anmeldt 9. februar 2016

Nok engang en fantastisk opplevelse på Savoy :-) Vi hadde suite mot elven og London Eye. Eksepsjonell service. Man føler seg virkelig hjemme, og betjeningen er behjelpelig med det meste. Synd at SPA avdelingen var stengt p.g.s. oppussing. Vi gleder oss allerede til neste gang :-) Vidunderlig historisk atmosfære :-)

Dato for oppholdet: april 2015
1  Takk, Thomas S
Kiaran_MacDonald, Managing Director på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2016

Kjære Thomas S,

Vi er så glade for å høre at du hadde et fantastisk opphold under ditt besøk på The Savoy. Det er alltid hyggelig når en gjest deler sine erfaringer med oss ​​og andre reisende. Mange av rommene har fantastisk utsikt over Themsen og andre severdigheter i London som London Eye og så vi er veldig glade for at du var i stand til å dra nytte av dette. Dine kommentarer om den utmerkede servicen er verdsatt og noe vi er alle veldig stolte av å lese. Vi er så lei meg at spa var stengt for oppussing under ditt besøk. Vi har alltid vurdere hva vi har å tilby, slik at vi kan levere den beste opplevelsen for våre gjester som mulig, og noen ganger dette betyr at du trenger å lukke noen områder for å forbedre dem. Likevel er vi glade dette ikke påvirke ditt opphold, samlet du hatt din tid med oss.

Takk igjen for at du tok deg tid til å dele dine tilbakemeldinger, og vi ser frem til å ønske deg igjen i nær fremtid.

Kiaran MacDonald

Anmeldt 16. november 2014

Et fantastisk opphold på dette historiske hotellet. Vårt beste hotellopphold noensinne. Enestående service, eventyrlig mat, renhold i suiten to ganger for dagen, og praktfulle omgivelser. Vi må tilbake til Savoy, for det kunne ikke blitt bedre på noen som helst måte. Vi anbefaler dette på det varmeste. Mange tusen takk.

Dato for oppholdet: november 2014
Takk, Thomas S
StefanWinistoerfer1, General Manager på The Savoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. november 2016

Kjære Thomas S,

Takk for positive tilbakemeldinger. Vi håper å ha gleden av å ønske deg velkommen tilbake til The Savoy snart.

Stefan Winistoerfer

Anmeldt 21. oktober 2013

Vi ankom hotellet og ble elegant tatt hånd om av meget service innstilte portierer. Resepsjonisten fulgte oss til rommet der vår private butler stod å ventet for å pakke ut våre kofferter. Han viste oss fasilitetene i Juniorsuiten på en elegant og diskre måte og var ikke pågående eller masete. Rom 300 som vi bodde på var stilfullt og rent og pent. Badet var også meget innbydende. Sengen var også noe av det bedre jeg har sovet i.
Vi bestilte frokost på rommet som smakte vidunderlig.
Hotellets restaurant var også meget bra, men jeg var litt forundret over at de ikke hotellet hadde en mer eksklusive restaurant.

Romtips: Juniorsuite må du ha når du bor her, bare for å oppleve det å ha privat butler som fikser alt!
Dato for oppholdet: september 2013
Takk, PST861