Ulike måter å oppleve Harrods på
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Var bare en snartur innom, men var i kontakt med to av vaktene. De var svært hyggelige og veldig hjelpsomme. Fant raskt det vi trengte på den korte turen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Harrods er alltid verdt et besøk, om ikke for annet enn den fantastiske maten.... Vi hadde grillet hummer. Trolig noe av den beste hummeren jeg har smakt... Prøv den. Det er lang kø for å komme til, men absolutt verdt å vente på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, viksir
Anmeldt 10. juni 2018

Her kan du ta en titt innom uten at du trenger å shoppe. Det er rett og slett en opplevelse i seg selv. Men skal du på shopping så finner du det meste her, men ikke forvent lave priser.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Tbondo
Anmeldt 11. mars 2018 via mobile enheter

Hva er vel en Londontur uten Harrods? Det er gøy å ha vært der, selv om handleposene ikke kommer derfra når turen er over. Lekebutikken har normale priser, men resten av bygget oser av varer for de veldig pengesterke.

Dato for opplevelse: mars 2018
2  Takk, goerilhal
Anmeldt 23. desember 2017 via mobile enheter

Flott magasin med mye julepynt. Et sted man må innom når man er i London. Se spesielt møbel utstillingene.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, 385eivinde