Kveldstur med sightseeing i London

fra
USD 35,87
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Harrods på
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Her var forventningene helt på bærtur. Men, pompøst var det i allfall. Gikk kun en rask tur gjennom, før vi raste mot nærmeste utgang. Priser og et utvalg som ikke passet oss. Men alt i alt, et flott senter.

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, 895truder
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Et besøk på Harrods er obligatorisk for et London-opphold. Morsomt å se på varer fra alle verdens hjørner, fra normalt prisnivå til ekstremt høye priser. Morsomt å se uten at man trenger å blakke seg.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Stivanz4
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Var bare en snartur innom, men var i kontakt med to av vaktene. De var svært hyggelige og veldig hjelpsomme. Fant raskt det vi trengte på den korte turen.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Harrods er alltid verdt et besøk, om ikke for annet enn den fantastiske maten.... Vi hadde grillet hummer. Trolig noe av den beste hummeren jeg har smakt... Prøv den. Det er lang kø for å komme til, men absolutt verdt å vente på.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, viksir
Anmeldt 10. juni 2018

Her kan du ta en titt innom uten at du trenger å shoppe. Det er rett og slett en opplevelse i seg selv. Men skal du på shopping så finner du det meste her, men ikke forvent lave priser.

Dato for opplevelse: april 2018
1  Takk, Tbondo