London Pass inkludert hopp-på-hopp-av-busstur og adgang til over 80 attraksjoner

Bestill på forhånd
fra
USD 93,10
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Science Museum på
fra USD 1 059,03
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Selv om museet hadde mye nytt og fancy, så virket utstillingene slitte og gamle. Og barna kjedet seg, blant annet fordi at det var lite rom for å ta på og prøve..
Imax kinoen var veldig bra

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 301harryg301
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Gratis inngang, du må betale for enkelte utstillinger/attraksjoner, men greie priser. En del kø i romjulen, men også mye å se og gjøre uten å betale eller stå i kø. Mange ulike tematiske utstillinger. Et flott bygg. Ligger tett ved andre supre museer.

Dato for opplevelse: desember 2017
Takk, GisleFL
Anmeldt 26. juli 2017 via mobile enheter

Dette var et flott sted for ungene og oss voksne. Her kunne vi se på ordentlige fly og romraketter, klokker, dampmaskiner, gamle damplokomotiver og biler som hang både i taket og på veggen. Det var mye å lære for folk i alle aldre, og vi koste oss. Dessverre var medisinsk historie (som vi hadde gledet oss til) borte frem til nyåpning i 2019.
Om man trenger å slappe av litt mellom slagene, var det en stor fin kafé med bra mat som man kan hygge seg på.
Vi kommer nok tilbake hit.

Dato for opplevelse: juli 2017
1  Takk, GunhildStjordal
Anmeldt 11. juni 2017 via mobile enheter

Først og fremst en takk til britiske myndigheter. Dette museet er helt glimrende, og det er gratis. Et eksempel til etterfølgelse. Da har alle turister og innbyggere mulighet til å oppleve et fantastisk museum.

Bruk tid og sett av hele dagen. Er det bare voksne på tur, så får dere gjerne med naturhistorisk museum i tillegg. Men for barnefamilier så blir to slike museum begeret fullt.

Science museum har en stor bredde i tema og utstillinger. Her er det bare til å kose seg!

Dato for opplevelse: juni 2017
Takk, 338clausr
Anmeldt 25. april 2017

Et eldorado for barn og barnslige voksne. Her er så mye å se at en må være selektiv. 4 etasjer med moro! En flott 3-d kino blant annet og ikke minst romfartens historie og alt fra fly, jernbane og biler.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Leif Inge J