Ulike måter å oppleve Hyde Park på
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En fin park som egnet seg yppelig til jogging. Hele veien rundt pluss en runde rundt vannet er 10 km.
Masse ekorn og svaner.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Under alle mine Londonturer oppsöker jeg denne parken. Jeg löper enten tidlig om formiddagen eller på ettermiddagen. Parken er velholdt. Mye fin beplantning. Det er masse folk, men det virker ikke overfylt likevel. Alltid når jeg er i London.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 15. oktober 2018

Hit tar jeg en tur hver gang jeg er i London med min kone. 6-7 måneder i året er dette et perfekt sted for romantisk picknick. En rolig oase i en heller hektisk storby.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Jorn1966
Anmeldt 4. oktober 2018

Et historisk sted hvor det er bare å gå og gå. Masse veier og stier å følge. Kan gå/jogge deg en maraton her om du har lyst, tid og ork. God tur.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, janeriks2013
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Det er en obligatorisk øvelse med joggetur i Hyde Park under mine London besøk.
En tur rundt hele parken er ca 7 km.
I parken møter du masse mennesker, fugler og ekorn. Befolkningen i London er heldig som har en slik stor grønn lunge.

Dato for opplevelse: september 2018
Takk, olebue