Ulike måter å oppleve Hyde Park på
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyde Park er en altmuligpark. Her kan en trene sykle eller bare gå rundt og nyte de forskjellige områdene i Parken.
En tur inne her er nesten et must i London.

Takk, MortenM29
Anmeldt 7. november 2018

Vi stod opp tidlig for å jogge rundt denne parken 2 ganger i løpet av vår ferie.
Løper du rundt parken så er det ca 7 km. Tar du også turen rundt dammen (Serpentine) så blir det fine 10 km.
Parken har mye å tilby. Masse å se på og ikke minst mange flotte ekorn som sjarmerer deg på din rundt parken.

Takk, 280asgeirl
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

En fin park som egnet seg yppelig til jogging. Hele veien rundt pluss en runde rundt vannet er 10 km.
Masse ekorn og svaner.

Takk, Maria Johanne J
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Under alle mine Londonturer oppsöker jeg denne parken. Jeg löper enten tidlig om formiddagen eller på ettermiddagen. Parken er velholdt. Mye fin beplantning. Det er masse folk, men det virker ikke overfylt likevel. Alltid når jeg er i London.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Expedition370252
Anmeldt 15. oktober 2018

Hit tar jeg en tur hver gang jeg er i London med min kone. 6-7 måneder i året er dette et perfekt sted for romantisk picknick. En rolig oase i en heller hektisk storby.

Dato for opplevelse: mai 2018
1  Takk, Jorn1966