London Royal Parks Bike Tour inkludert Hyde Park

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hyde Park på
Anmeldt 19. desember 2018

Parken er enorm, og det tar antageligvis minst 30 min å gå fra den ene enden til den andre. Tamme ekorn var en stor hit blant de minste (ta med uskrellede peanøtter for en spennende opplevelse!) - er du heldig kommer også parakittene og vil ha en bit! :) Gode lekeplasser, masse plass å boltre seg på.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, Marno7
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Gikk gjennom hele parken for å nyte litt roligere omgivelser i enn ellers svært travel by.
Vakker park med nydelig høstfarger. Innsjø med masse fugler. Endel mosjonister og turister. Herlig park for å finne litt hvilepuls.

2  Takk, 83helenek
Anmeldt 13. november 2018

Man må oppleve Hyde Park minst en gang i livet!
Her kan en jogge, sykle, mate ekorn, mate fugler - gå turer - se på planter og blomster, sette seg ned for å ta en kaffe/te og noe å spise. Eller ta med deg det du trenger til en picknic. Lite søppel og rot i det området vi vandret. Parken er kjempestor og en viktig grønn lunge i London!

Takk, HansHBj
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Hyde Park er en altmuligpark. Her kan en trene sykle eller bare gå rundt og nyte de forskjellige områdene i Parken.
En tur inne her er nesten et must i London.

Takk, MortenM29
Anmeldt 7. november 2018

Vi stod opp tidlig for å jogge rundt denne parken 2 ganger i løpet av vår ferie.
Løper du rundt parken så er det ca 7 km. Tar du også turen rundt dammen (Serpentine) så blir det fine 10 km.
Parken har mye å tilby. Masse å se på og ikke minst mange flotte ekorn som sjarmerer deg på din rundt parken.

Takk, 280asgeirl