London Royal Parks Bike Tour inkludert Hyde Park

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Hyde Park på
Anmeldt 25. februar 2020 via mobile enheter

Jeg , min samboer og datter dro til parken fordi min datter leser en bok om hendelser i parken. Samt en spesiell benk i parken. Parken var grønn og fin på denne vinter dag. Fuglene koste seg og det var rein og fint. Vi kom over alle de festlige ekornene som lekte overalt. Anbefales å ta dagen og bare nyte. Sikkert fantastisk på sommeren.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, UnnS11
Anmeldt 12. januar 2020

Her finner man alltid nye kriker og kroker og det fant vi nå også. Lurte et par ekorn og de kom opp i hendene så fikk noen nye venner kan man si.

Dato for opplevelse: juni 2019
2  Takk, Ambrosa_livelife
Anmeldt 13. oktober 2019 via mobile enheter

Parken er stor, med masse stier/veier på kryss og tvers.
Anbefaler et besøk til Kensington Gardens (helst før Oktober) og ta da gjerne turen innom The Orangery også.
Noe stivt priset, men man må jo prøve English Teahouse en gang

Dato for opplevelse: oktober 2019

London *May 2019

Dato for opplevelse: mai 2019
2  Takk, DanielTravel21
Anmeldt 14. august 2019

Fint å gå rundt i en rolig park i en travel by. Overraskende variert dyreliv med fugler, ekorn og annet.

Dato for opplevelse: august 2019
Takk, RuneF991