17 personer ser på dette hotellet
Gratis avbestilling frem til 04.02.23
travelup.comUSD 189
AlgotelsUSD 222
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell. Rom er rene og ok størrelse.

Kaos i frokostsal da de ikke har rutiner på å skille de som har kontinental og engelsk frokost.

Kontinental og engelsk frokost serveres i samme området og kun et lite skilt viser at du må betale 5 pund ekstra for å få engelsk frokost.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, torryth
Anmeldt 1. januar 2018 via mobile enheter

Helt OK hotell.
Dårlig lydisolasjon og ganske mye støy i gangene og naborom. Blir vekt tidlig av renholdere som snakket sammen og organiserte dagen sin.
Hotellet har engelsk frokost som smakte godt. Hyggelig personale i restauranten og ellers de vi møtte.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, Froli2015
Anmeldt 17. oktober 2017 via mobile enheter

Et hotell med fin beliggenhet sentralt i London.Hotell rommet var greit,lite med enkel standard.Kjempegod frokostbuffe og hjelpsomme,blide servitører.Hotellet hadde et flott barområde som var koslig,avslappende sted

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, kristinbirgittej
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Vi hadde noen fine dager på President hotell i London. Rent og pent på rommene. Trivelig personale og god frokost. God mat i restauranten, anbefales. God pris på maten og hotellet. Ligger veldig sentralt, kort vei til alt. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, SaraSheena
Anmeldt 29. august 2017 via mobile enheter

Vi var fire dager i London. Det startet med kamp på Emirates stadium og fortsatte med musikal dagen etter og mye shopping og hygge. Vi bodde på President for tredje gang på litt under to år. Et flott tre stjerners hotell med veldig hyggelig betjening, flott frokost og topp beliggenhet. Vi kommer garantert igjen flere ganger :).

Dato for oppholdet: august 2017
2  Takk, tronnordhaug