Ulike måter å oppleve Covent Garden på
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kom tilbake etter 20 år og ble først kjempeskuffet over markedshallen med bare dyre butikker.
En liten gate i midten med kunstere som solgte ting, her var det masse flott. Et «ordentlig» marked bak markedshallen. Morsomt å kikke og slik jeg husket det fra forrige gang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingera963
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Covent Garden er en fin plass men ikke en plass som tenåringer ville være for shopping. Der er mange mennesker der. Litt underholdning på plassen uten for markedshallen. Så en god opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 344rasmusm
Anmeldt 17. august 2018

nydelig sted. Det er fint å spise eller ta en øl, Mange små fine kaffer og butikker. Store kjente merker og små ukjente som er flotte å utforske

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 450lills
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det er mye å se her men det er støyende pga akustikken. Vil ikke anbefale å spise her, det er veldig dyrt. Måtte betale 10£ for service.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, LindaHer
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Fin opplevelse. Mange butikker rundt i området. Folkeliv og gatekunstnere. Vi var der tidlig på kvelden og det var hyggelig.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, famt2016