Camden Market, Borough Market og Covent Garden Market Private Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Covent Garden på
Anmeldt 13. november 2018

Etter å ha tatt undergrundsbanen frem til Picadelly Circus ruslet vi gjennom China Town og kom etter en lite tur til Covent Garden. De var i ferd med å åpne i 12 tiden og var en artig opplevelse vi syntes det var fint å få med oss når vi var i området. Masse boder under tak.

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, sv-esime
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kom tilbake etter 20 år og ble først kjempeskuffet over markedshallen med bare dyre butikker.
En liten gate i midten med kunstere som solgte ting, her var det masse flott. Et «ordentlig» marked bak markedshallen. Morsomt å kikke og slik jeg husket det fra forrige gang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingera963
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Covent Garden er en fin plass men ikke en plass som tenåringer ville være for shopping. Der er mange mennesker der. Litt underholdning på plassen uten for markedshallen. Så en god opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 344rasmusm
Anmeldt 17. august 2018

nydelig sted. Det er fint å spise eller ta en øl, Mange små fine kaffer og butikker. Store kjente merker og små ukjente som er flotte å utforske

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, 450lills
Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

Det er mye å se her men det er støyende pga akustikken. Vil ikke anbefale å spise her, det er veldig dyrt. Måtte betale 10£ for service.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, LindaHer