Ulike måter å oppleve Covent Garden på
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Flott sted for å shoppe, se på folkelivet og spise lunch. Nydelig pyntet i november med tanke på julen, overdådig og glorete. Fint å få med seg i førjuls-London, men vær forberedt på veldig veldig mye folk. Passer best for voksne.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Måtte innom for å se hvordan Covent Garden er julepyntet. Masse lys og gigantiske julekuler i taket. Som alltid et yrende folkeliv og forskjellige gatekunstnere/ underholdere som har sine show.

Takk, Stivanz4
Anmeldt 13. november 2018

Etter å ha tatt undergrundsbanen frem til Picadelly Circus ruslet vi gjennom China Town og kom etter en lite tur til Covent Garden. De var i ferd med å åpne i 12 tiden og var en artig opplevelse vi syntes det var fint å få med oss når vi var i området. Masse boder under tak.

Takk, sv-esime
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kom tilbake etter 20 år og ble først kjempeskuffet over markedshallen med bare dyre butikker.
En liten gate i midten med kunstere som solgte ting, her var det masse flott. Et «ordentlig» marked bak markedshallen. Morsomt å kikke og slik jeg husket det fra forrige gang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingera963
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Covent Garden er en fin plass men ikke en plass som tenåringer ville være for shopping. Der er mange mennesker der. Litt underholdning på plassen uten for markedshallen. Så en god opplevelse.

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, 344rasmusm