Ulike måter å oppleve Covent Garden på
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Var både på dag- og kveldstid i desember. Her var det pyntet med lys og skikkelig julestemning: koselige restauranter, og mye folk. Her må man belage seg på å vente, så om man skal spise anbefales det å reservere først, men om man har god tid finner man alltids en plass ...

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, sisselolgap
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Flott sted for å shoppe, se på folkelivet og spise lunch. Nydelig pyntet i november med tanke på julen, overdådig og glorete. Fint å få med seg i førjuls-London, men vær forberedt på veldig veldig mye folk. Passer best for voksne.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Måtte innom for å se hvordan Covent Garden er julepyntet. Masse lys og gigantiske julekuler i taket. Som alltid et yrende folkeliv og forskjellige gatekunstnere/ underholdere som har sine show.

Takk, Stivanz4
Anmeldt 13. november 2018

Etter å ha tatt undergrundsbanen frem til Picadelly Circus ruslet vi gjennom China Town og kom etter en lite tur til Covent Garden. De var i ferd med å åpne i 12 tiden og var en artig opplevelse vi syntes det var fint å få med oss når vi var i området. Masse boder under tak.

Takk, sv-esime
Anmeldt 7. oktober 2018 via mobile enheter

Kom tilbake etter 20 år og ble først kjempeskuffet over markedshallen med bare dyre butikker.
En liten gate i midten med kunstere som solgte ting, her var det masse flott. Et «ordentlig» marked bak markedshallen. Morsomt å kikke og slik jeg husket det fra forrige gang.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, ingera963