Camden Market, Borough Market og Covent Garden Market Private Tour

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Covent Garden på
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Havna her litt på vegen. Lite særpreget og lite interessant. Mange markeder er meir spennande enn dette. Anbefaler heller Camden market, mykje bedre.

Dato for opplevelse: januar 2019
Takk, Hola1944
Anmeldt 28. desember 2018 via mobile enheter

Var både på dag- og kveldstid i desember. Her var det pyntet med lys og skikkelig julestemning: koselige restauranter, og mye folk. Her må man belage seg på å vente, så om man skal spise anbefales det å reservere først, men om man har god tid finner man alltids en plass ...

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, sisselolgap
Anmeldt 25. november 2018 via mobile enheter

Flott sted for å shoppe, se på folkelivet og spise lunch. Nydelig pyntet i november med tanke på julen, overdådig og glorete. Fint å få med seg i førjuls-London, men vær forberedt på veldig veldig mye folk. Passer best for voksne.

Takk, vestlandsfand1
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Måtte innom for å se hvordan Covent Garden er julepyntet. Masse lys og gigantiske julekuler i taket. Som alltid et yrende folkeliv og forskjellige gatekunstnere/ underholdere som har sine show.

Takk, Stivanz4
Anmeldt 13. november 2018

Etter å ha tatt undergrundsbanen frem til Picadelly Circus ruslet vi gjennom China Town og kom etter en lite tur til Covent Garden. De var i ferd med å åpne i 12 tiden og var en artig opplevelse vi syntes det var fint å få med oss når vi var i området. Masse boder under tak.

Takk, sv-esime