Ulike måter å oppleve Covent Garden på
Anmeldt 3. mars 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted å gå rundt. Flere steder står gatemusikanter og spiller og skaper stemning for tilskuere.

Dato for opplevelse: februar 2020
1  Takk, sivelink
Anmeldt 10. desember 2019 via mobile enheter

Det er alltid hyggelig å vandre her i førjulstiden. Det er så pent pyntet, og man har så masse å se på. Anbefales.

Dato for opplevelse: desember 2019
1  Takk, MetteNorway76
Anmeldt 12. oktober 2019 via mobile enheter

Vår innom her for frokost på siste hele dagen på vår London tur.
Markedet er veldig variert og det er mye å se på. Det er levende musikk av fantastisk kvalitet. Klassis og opera blir fremmført og gir det er veldig bra og spesiell atmosfære!
Absolutt anbefalt!

Dato for opplevelse: oktober 2019
1  Takk, 434runes
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Veldig flott og hyggelig sted, perfekt beliggenhet til andre sentrale severdigheter / shoppinggater. Fint område dersom man ønsker hotell sentralt. Mange muligheter for shopping og god mat.

Dato for opplevelse: mai 2019
3  Takk, siljeandreassen
Anmeldt 7. mai 2019

Flott sted å vandre rundt, mindre bråkete, stille og rolig del av London. Mange fine utstillere som selger sin kunst. Koselige kafeer i nærheten.

Dato for opplevelse: mai 2019
1  Takk, metannika