Den originale sightseeingturen i London: Hopp-på-hopp-av

per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Oxford Street på
Anmeldt 25. september 2018 via mobile enheter

Hadde en fin handleopplevelse her for noen år tilbake.Kan ikke si det samme nå.Skulle kjøpe løpesko og fikk null hjelp.Stod en mann der som ikke hadde det travelt.Forsøkte noen ganger å spørre og til slutt fikk han tak i riktig størrelse på skoa.Stilte meg i lang kø og da jeg kom fram hadde han gitt meg to forskjellige sko.Sa fra og det samme gjentok seg på nytt. Utrolig!

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, 661sisseld
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Her finner man det meste av butikker. Underveis er det smug med lokale restauranter som serverer ekte engelsk husmannskost.

Dato for opplevelse: oktober 2017
Takk, Oeyvind L
Anmeldt 5. juli 2018 via mobile enheter

Ikke hvilken som helst handlegate. Har man behov for å shoppe er dette stedet visakortet kan gå varmt.

Litt heseblesende. Men mye flott.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, helt1
Anmeldt 18. juni 2018

Her finner du flere store butikksentre og et yrende liv. Absolutt vært å ta turen innom enten for en god handel eller om du bare vil gå rundt å se på alle meneskene her

Dato for opplevelse: mai 2018
2  Takk, Ulindholm
Anmeldt 10. juni 2018

Dette er en handlegate i verdensklasse. Her finner du det meste, alt fra dårlige souvenirer til dyre merkevarer. Og for dere som har sette TV også Selfridges. Litt hektisk men noen timer klarer man, og Oxford Circus kan man stikke ned til Carnaby Street.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, Tbondo