Ulike måter å oppleve Selfridges på
Anmeldt 6. juli 2018

Dette var vårt tredje besøk i London, og vi tok også denne gangen turen innom Selfridges. Brorparten av butikkene her selger varer i høyere prisklasser, men da får du også det du betaler for. Det er også noen litt billigere merker her, og ofte mulig å gjøre noen salgs-kupp, og her er det noe for enhver smak. Dette var første gangen vi besøkte London midt på sommeren (denne sommeren var også veldig varm), og vi ble veldig glade for at dette varehuset har god aircondition. Vi var innom her to ulike dager denne gangen. Temperaturen var ikke like god inne på de andre varehusene på Oxford street. Anbefaler også te eller lunsj i restauranten / kafeen på toppen. Gratis wifi.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, andrebli
SelfridgesOfficial, Customer Services på Selfridges, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2018

Hi Andreas,

Thank you for your review.

We're so glad to hear you had a great time visiting our store.

We do hope you found something special to take back home with you.

Please do come and see us again soon.

Eloise

Anmeldt 17. april 2018

Flott, stort og elegant kjøpesenter.
Dette kjøpesenteret har et bredt utvalg, men høye priser! Kul opplevelse, selv om jeg ikke fikk kjøpt med noe.

Dato for opplevelse: mai 2017
1  Takk, hermanskog
SelfridgesOfficial, Customer Services på Selfridges, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. april 2018

Hi,

Thank you for your review.

We're glad to hear you enjoyed your visit to our Oxford Street store. Everyone is welcome, whether treating yourself, or browsing.

Please come back again soon.

Anna-lee

Anmeldt 17. april 2017 via mobile enheter

Svært flott, stort og elegant kjøpesenter på Oxford Street. Her finner du det meste. Dog fremstår det som et kjøpesenter i den øvre merkevareklassen. Høyt prisnivå. Godt organisert og relativt i oversiktlig, selv om dette blir for stort og omfattende for meg.

Dato for opplevelse: april 2017
Takk, Tartufo17
Svar fra ledelsen:Besvart 17. april 2017

Thanks for your review.

We're glad to hear that you love our store and the items that we offer.

We appreciate the feedback regarding the pricing of the items within our store. We'll ensure that the feedback is passed onto the relevant team and looked into further.

We hope to see you in store again soon.

Aron

Anmeldt 13. januar 2017 via mobile enheter

Skal man først på kjøpesenter så er dette topp 3 i London. Vi likte spesielt nederste etasjen med alt fra food shop, vin og sprit, teknologi +++ Lunsjen på champagnebaren var aldeles nydelig :)

Dato for opplevelse: januar 2017
Takk, Norw50
Svar fra ledelsen:Besvart 15. januar 2017

Hi,

Thank you for your post.

We're so glad that you enjoyed your Selfridges experience and we appreciate your lovely words.

We do hope that you can visit us again soon.

Louie.

Anmeldt 23. september 2016 via mobile enheter

I London er det ikke alltid man har like god tid, eller orker å lete igjennom alle små butikker, for å finne det man søker. Denne butikken er oversiktlig med sine kategoriserte etasjer og fine utstillinger. Prisene er høye, men kvaliteten, utvalget og de tilgjengelige merkene veier opp.

Dato for opplevelse: september 2016
Takk, Sandra T