“Lite smak, fin service”

Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Notting Hill
Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Vi dro hit siden stedet hadde fire stjerner og var i nærheten. Hyggelig service, ok pris, men maten var desverre en skuffelse. Seigt lam (lam tikka massala), null smak på vegetarretten og overhodet ikke spicy.

Dato for besøk: april 2019
Takk, jensZ2033OD

Anmeldt 12. mars 2019 via mobile enheter

Vi kom inn uten reservasjon lørdag kveld. Det var fult og god stemning. Veldig bra service. Veldig bra mat.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, brannmannfrue
Anmeldt 9. januar 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Gode anbefalinger og deilig mat. Anbefales varmt. Gjør egne valg og ikke gå i Specials-fella.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 623erikf
Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Super mat og hyggelig betjening.
Vi hadde det helt supert!!!!!!!!
Kommer gjerne igjen en annen gang!!

Takk, 795gunnarm
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Fantastisk mat, sjarmerende ansatte og fortreffelig atmosfære. En matopplevelse man ikke kan gå glipp av. Mye mat for en rimelig penge! Anbefales på det varmeste.

Takk, sankle1

Reisende som så på Maharaja Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Maharaja Indian Restaurant? Del dine erfaringer!