Bli belønnet med One Key
Mai Helen D
Oslo, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 12. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Velg et rom mot bakgården
5,0 av 5 boblerVerdi
5,0 av 5 boblerRenslighet
5,0 av 5 boblerService
Matteo M, Front Office ManagerRadisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. nov. 2018
Dear Mai Helen D,

Thank you very much for staying at Radisson Blu Mercer Street Hotel and for reviewing us on Tripadvisor.

I am glad to hear that you enjoyed your stay with us and I will definitely share your compliments with our team.

We are hoping to welcoming you back soon.

morinom@radisson.com
0.3 km fra Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London
4.9 km fra Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London
Se flere hoteller i London
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Et veldig hyggelig hotell i Covent Garden. Svært god service fra personalet, og vi hadde et rent og pent rom av god størrelse. Dyr frokost, så vi valgte å spise på kafé isteden. Sentral beliggenhet med kort vei til det meste. Kommer gjerne tilbake hit. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, O6329TDanitab
Matteo M, Front Office Manager på Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2018

Dear Anita B,

Thank you very much for staying at Radisson Blu Mercer Street and for reviewing us on Tripadvisor.

I am pleased to read that you loved our hotel and team and I will also share your compliments to our team.

We really hope to welcome you back soon.

morinom@Radisson.com

Anmeldt 30. januar 2018 via mobile enheter

Et moderne hotell med høy romstandard. Sentral, men rolig beliggenhet og god service. Frokosten var meget for og man kunne også bestille diverse varme retter. Hotellet hadde også restaurant med meget god mat. Ikke blant de rimeligste stedene å bo, men det fristet absolutt til gjentagelse.

Dato for oppholdet: januar 2018
1  Takk, bj_rnm264
Matteo M, other på Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. februar 2018

Dear Bjørn M,

Thank you very much for sharing your experience with us. We are delighted to know that you were quite satisfied with the room standards and also the service provided by our staff. As you have mentioned, we offer different kind of hot dishes in our breakfast menu, like the English Breakfast or our Italian breakfast, served with pancetta and truffle hollandaise sauce.

We hope to see you soon!

Renata Ruiz
Guest Service Coordinator
ruizperr@radisson.com

Anmeldt 8. desember 2017

Et av de beste hotellene i London , føles nesten som å komme hjem, hele staben er utrolig vennlige og hjelpsomme, de passer på at du som gjest er fornøyd, beliggenheten er helt fantastisk, kun minutter til det meste.

Dato for oppholdet: desember 2017
1  Takk, TomMathisen
Elva R, Front Office Manager på Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2017

Dear TomMathisen,

Thank you very much for staying at The Mercer Street Hotel and for sharing this amazing feedback who will be definitely share with our team.
We really hope to see you again soon.

Takk

morinom@radisson.com

Anmeldt 15. juni 2017

Meget flott hotell, midt i London, betjeningen må bare roses opp i skyene , en fantastisk god opplevelse , dette er gjennomgående fra Resepsjonen til Restauranten, og Rom betjening, Takk til Maria , som hadde mitt rom , hun gjorde en veldig god jobb.

De tar seg tid til og hilse og spørre om du trenger hjelp.

Hotellet er dyrt men , er nok det reneste hotellet jeg har bodd på , Frokosten er delikat og har de fleste rettene jeg kan tenke meg, (ps prøv havregrøten , den er veldig god)
Veldig hyggelige og hjelpsomme betjening i Restauranten.
Litt små rom , Supergod seng , med en dune som er veldig behagelig
Jeg har bodd her mange netter , og dette er mitt favoritt hotell i London

Dette hotellet bør bare oppleves

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, TomMathisen
Manager-Mercer, Guest Relations Manager på Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2017

Dear Guest,

Greetings from Covent Garden!

I am very glad to hear that you had such a great experience with us at the Mercer Street Hotel.

The location is indeed unbeatable, extremely central and within walking distance from Covent Garden, Piccadilly, Leicester Square and Theatre Land.

I will make sure your kind words regarding the service received are passed to our staff members and especially to Maria, from our Housekeeping Team.

The breakfast in our restaurant The Monmouth Kitchen is indeed delicious and the perfect way to start a day of sightseeing.

We do hope to have the pleasure to welcoming you back in the not to distant future.

Warm Regards,

Maria Ghiringhelli
ghiringm@Radisson.com
Guest Service Team Leader

Anmeldt 13. juni 2017

Dato for oppholdet: juni 2017
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Radisson Hotels
Manager-Mercer, Head Concierge på Radisson Blu Edwardian Mercer Street Hotel, London, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juni 2017