Anmeldt 29. april 2018

Vi var en gruppe på ca. 40 voksne som var på studietur til London i mai 2017. Besøkte bl.a. DNB og EY. Hotellet ligger sentralt til, ca. 5 minutter fra British Museum og et kvarter fra Soho. Jeg bodde på et lite enkeltrom med et lite bad. Hotellet er helt greit.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, JOHE2014
Manager8066, General Manager på Mercure London Bloomsbury, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Good evening JOHE2014,

Thank you for posting a review regarding your stay with us last year.

It's a pleasure to read you enjoyed your stay with us and hope you will consider our property if you come back to London.

We wish you a lovely evening and remain at your disposition.

The Mercure London Bloomsbury Team.

Anmeldt 28. august 2017

Beliggenheten er veldig bra. Gangavstand til teaterdistriktet og Oxford Street. Mange gode restauranter og puber i nærmiljøet. Hyggelig personale i resepsjonen. Rommet vi hadde booket var lite, men rent og med god seng (selv om vi kunne ønsket oss den bredere enn 150). Rommet lå mot bakgården uten noen form for støy (som vi hadde bedt om). Det er en fordel da Southampton Row er veldig trafikkert. Baderomsprodukter, te og kaffe som ble etterfylt hver dag. Eneste minuset var at hotellet kun har en heis, det ble i enkelte perioder litt ventetid.

Romtips: Be om et stille rom som ikke ligger mot hovedgaten.
Dato for oppholdet: august 2017
Takk, Finn P. O
GregBlack, General Manager på Mercure London Bloomsbury, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. august 2017

Dear Finn, P. O,

Thank you for reviewing your stay with us.

We are glad to see you had an overall enjoyable stay with us and look forward to welcome you back.

Anmeldt 23. juli 2015 via mobile enheter

Vi er en familie på 4 med 2 tenåringsgutter som bodde her 19-22 juli 2015. Veldig fornøyd med romstandard, service og beliggenhet. 15 minutter å gå til Covent Garden og noen minutter lenger til Leicester square så dette er sentralt. Betalte ca 13 pund for taxi til Liverpool street station siste dag og det er billigere enn å ta undergrunnen. Nærmeste undergrunn -Russel square - er 4-5 minutter unna. Kan anbefales.

Dato for oppholdet: juli 2015
Takk, targrim
GregBlack, General Manager på Mercure London Bloomsbury, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2015

Dear targrim,

Thank you for taking time to review our hotel on Tripadvisor.

We are happy to see that we have met your expectations and that our location suited your needs.

We look forward to welcome you back on your next trip to London.

Anmeldt 19. februar 2015

Vi ankom hotellet 10:30 og rommet var allerede klart. Regner med at det var tilfeldig, og at vi hadde flaks den dagen. Men uansett deilig. Hyggelige folk i resepsjonen.
Hotellet ligger ca 8-10 min rolig gange fra Holburn stasjon. 5 min fra Russel Square stasjon.
Rommet var renslig og fint. Vi hadde ikke frokost - den var litt for dyr. Utenfor på gata ligger det flere steder man kan spise.

Dato for oppholdet: februar 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, TIH-Sarpsborg
GregBlack, General Manager på Mercure London Bloomsbury, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2015

Dear TIH-Sarpsborg,

Thank you for taking time to review your stay with us.

We are glad to see that you had an overall enjoyable stay with us and that you really liked our location and rooms.

Our location is indeed very central, with many shops and restaurants close by.

We hope to welcome you back on your next trip to London.

Anmeldt 12. oktober 2014 via mobile enheter

Vi var to kompiser på tur til London for å se byen og drikke øl. Bestillte et dobbeltrom med to senger på dette hotellet da det hadde god lokasjon og så bra ut. Når vi da får et miniatyr enkelt rom med en enkelt seng så gikk vi øyeblikkelig å klaget da vi hadde bestilt et dobbeltrom med to senger. Hadde forventet at hotellet ville ordne opp øyeblikkelig men de la all skyld på agenten vi bestillte gjennom. Ikke hadde de muligheter til å gi oss annet rom heller ble vi fortalt. Plass til ekstra seng på rommet var det heller ikke grunnet rommets størrelse. Det ble noen ubehagelige og dårlige netter med litt vel mye nærkontakt for to heterofile menn som ikke hadde noe ønske om å dele seng.

Ikke et sted jeg anbefaler eller kommer til å reise tilbake til.

Tragisk service..

Dato for oppholdet: september 2014
Takk, raymondn938
GregBlack, General Manager på Mercure London Bloomsbury, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2014

Dear Guest,

Thank you for your feedback about your recent stay with us.

Your reservation was booked in a double room which has one bed. Should you require a room in the future, the hotel does offer Twin bedded rooms which has two seperate beds for a double occupancy.

Your Team at the Mercure Bloomsbury